computer

computer

software-network-aplication-IT
computer

computer

software-network-aplication-IT

انواع ژانر بازیهای رایانه ای

ژآنر بازی های رایانه ای  چیست؟


به دسته بندی های مختلف ژانر می گوییم ، مثلا در سینما ژانرهای مختلفی از جمله ژانر وحشت ، ژانر عاشقانه ، و … داریم ، در کل دسته بندی در فیلم ، بیشتر بر اساس درون مایه ی داستان فیلم می باشد که در چه زمینه ای باشد ، اما دسته بندی در دنیای بازی های کامپیوتری کمی متفاوت است  و دسته بندی بازی ها بر اساس گیم پلی و یا نوع و سبک بازی می باشد نه بر اساس داستان آن .

   ادامه مطلب ...

ساخت نمونه اولیه حافظه پر سرعت با الگو برداری از مغز انسان

تقدیم به بیننده محترم وب که درخواست تازه های سخت افزار داشت

دانشمندان دانشگاه پاریس به دنبال ساخت حافظه کامپیوتری سریعتر با مصرف انرژی کمتر هستند. آن‌ها در حافظه مغناطیسی جدید خود، سازوکارهایی فیزیکی را به کار برده‌اند و نشان داده‌اند این سازوکارها می‌توانند مانند یک سیناپس عصبی در سیستم‌عمل کنند و توانایی ذخیره و بازیابی اطلاعات را داشته‌ باشند.



  ادامه مطلب ...

ترفندهای تایپ

تایپ کردن یکی از متداول‌ترین فعالیت‌های کاربران رایانه محسوب می‌شود. آشنایی با ترفندهای تایپ کردن علاوه بر افزایش دانش تخصصی کاربر، باعث افزایش سرعت انجام کار نیز می‌شود

در ادامه مطلب چهار ترفند تایپ

  ادامه مطلب ...

کابل کشی ساخت یافته

عکس شبکه ساخت یافته 

انجام کابل کشی ساختمان برای شبکه های دیتا و تلفن یکی از اصلی ترین بخشهای اجرای پروژه های IT و ICT میباشد. رعایت استاندارد ANSI/EIA/TIA 568B.2 : 2002 و ISO/IEC 11801 در تمام مراحل طراحی و اجرا ضامن برخورداری از زیر ساختی کارا و قابل اطمینان جهت پیاده سازی دیگر سرویسهای مورد نیاز نرم افزاری و سخت افزاری میباشد.

تنوع محیط های انتقال اطلاعات، خصوصا هنگامیکه در یک محل پیاده سازی گردند، مشکلاتی در زمینه نگهداری و توسعه آنها ایجاد می نماید. راه حل این معضل، یکپارچگی در انتخاب نوع کابل و اتصالات جهت پیاده سازی کاربردهای مختلف میباشد. در این رابطه استانداردهایی توسط موسسات بین المللی با مضمون کابل کشی عمومی (Generic Cabling) و یا کابل کشی ساختیافته (Structured Cabling) معرفی و عرضه شده اند. شرکتهای سازنده ملزومات کابل کشی، محصولات خود را منطبق با این استاندارد تولید و عرضه می نمایند. کابل کشی ساخت یافته سیستمی است مشتمل بر پریزها، کابلها (مسی و یا فیبر نوری)، اتصالات و تابلوهای اتصال (Patch Panels) ، که فرآیندهای طراحی، نصب، تست و تضمین عملکرد سیستم از اجزاء لاینفک این مجموعه میباشند.

 

ادامه مطلب ...